القائمة الرئيسية

الصفحات

باقات فودافون الشهرية نت مكالمات فليكس أنظمة فودافون الشهريه 2023

أكواد واسعار باقات فودافون مكالمات فقط أو المكالمات والنت من ڤودافون فليكس
باقات فودافون الشهرية 2023

باقات فودافون الشهرية وأكواد الاشتراك وبالاضافة الي أحدث العروض و الاسعار المتوفرة لدى الشركة، توفر شركة فودافون مصر العديد من باقات مكالمات ونت تتماشي مع جميع الفئات من العملاء، ولأن الشبكة تمتلك عدد كبير من العملاء ولانها تستحوذ على أكثر من 45% من مستخدمين شبكات الاتصال في جمهورية مصر العربية، لذلك ترغب شركة فودافون في إرضائهم وهذا من خلال توفير أفضل باقة من حيث السعات والوحدات بالإضافة الى السعر، كمان لا تنسي عروض ضعف الوحدات والخصومات التي تقدمها الشركة.

باقات فودافون فليكس الشهرية
باقات فودافون فليكس الشهرية

باقات فودافون مكالمات الشهرية
باقات فودافون مكالمات الشهرية


أكواد واسعار باقات فودافون مكالمات فقط أو المكالمات والنت من ڤودافون فليكس
باقات فودافون الشهرية 2023

في هذا التقرير سنتعرف على باقات فودافون مكالمات ونت شهرية 2021 وكذالك اكواد فودافون مكالمات للاشتراك في أي فئة، تقدر تختار الفئة المناسبة لاستهلاكك الشهرية، نتعرف بعد قليل علي طريقة الاشتراك في باقة مكالمات لأول مرة هذا اذا كنت من على نظام الكارت أو حتى ترغب في تغيير الباقة المشترك عليها، دعونا الأن نطلع علي جميع اكواد باقات المكالمات والفليكسات عن طريق اكواد فودافون فليكس الجديدة.

قد يهمكـ: باقات فودافون فليكس الجديدة فيسبوك ببلاش

محتويات باقات فودافون الشهرية

  • افضل باقات فودافون الشهرية باقات فليكس 
  • باقات فودافون الشهرية 2021 القديمة باقات حركات
  • أفضل باقات فودافون الشهرية باقات المكالمات والنت
  • باقات فودافون الشهرية للمكالمات فقط
  • باقات فودافون الشهرية مكالمات ونت
  • باقات فودافون الشهرية 2022 الجديدة
  • باقات فودافون الشهرية نت ومكالمات
  • باقات فودافون الشهرية نت باقات سوبر ميجا فودافون
  • باقات فودافون الشهرية للنت المنزلي

انظمة فودافون الشهرية وباقات Vodafone 2022

مع شبكة فودافون تقدر تغير خطة اسعارك في اي وقت، فعند شراء خط فودافون تجد الخط على نظام الكارت، هذا النظام يقوم بالمحاسبة الموحدة وهي 19 قرش للدقيقة وللميجابايتس وللرسالة النصية، سعر الدقيقة لكل الشبكات بهذه التكلفة’ في هذه الحالة يمكنك تغيير الباقة بكل سهولة وتغير لباقات مكالمات ونت او مكالمات فقط كما تشاء، ففودافون توفر العديد من انظمة المكالمات فودافون التي تناسب جميع الفئات المختلفة في الاستهلاك، فهناك باقات مكالمات ونت وهناك باقات للمكالمات فقط، كل ما هو عليك اختيار السعر والسعة المناسبة لاحتياجك.

لنتعرف الأن على أنواع الباقات والأنظمة المقدمة من فودافون، ويأتي نظام فليكس علي راس الانظمة وهو يعتبر النظام رقم واحد؛ عموماً إذا كنت تبحث عن باقات فودافون الشهرية أو باقات فودافون مكالمات ونت شهرية ستجد طلبك وكود الاشتراك في الباقة فى هذا المنشور.

أسعار باقات فودافون الشهرية مكالمات

في تلك الفقرة ستجد التالي؛ باقات شهرية فودافون مكالمات والباقات الشهرية من فودافون. فيها ستجد نظام الوحدات أو باقات فليسكات المعروفة، تقدر تستخدم الفليكسات زي ما انت عايز، يعني تستخدمها فى المكالمات او الانترنت او حتى المراسلة الخاصة بالـ sms وكمان خدمات كتير هتقدر تشترك فيها من خلال خصم من فليكساتك’ بتقدر تقسم باقاتك زي ما تحب يعني في مكالمات فقط او مكالمات ونت. وتسمي بباقات فودافون فليكس تابعونا الآن.
باقة مكالمات فودافون 25 فليكس الشهرية
بتوفرلك هذه الباقة 600 وحدة من الدقائق والميجابايت والرسايل، تقدر تستخدمهم زى ما أنت عاوز، للاشتراك على هذا النظام اطلب الكود المختص بها وهو #025* أو *880*25#’ يجب توفير الرصيد الكافي، مع مراعات أن الأسعار غير شاملة قيمة الضريبة المضافة.
باقة مكالمات فودافون 35 فليكس الشهرية
تعتبر هذه الباقه الأكثر اشتراكاً في باقات شركة فودافون مكالمات ونت فقط، وتقدملك عدد دقائق 1400 وحدة، يمكنك استعمال هذه الفليسكات فى الدخول الى مواقع التواصل الاجتماعي او حتي الاشتراك فى خدمة منع المعاكسات أو خدمة الكول تون والمزيد من الخدمات، ويمكن الاشتراك بعد شحن رصيدك بالمبلغ المطلوب للباقة من خلال كود #035* أو *880*35# ومن ثم النقر على زر الاتصال وبذالك تم الإشتراك بنجاح.
باقة مكالمات فودافون 60 فليكس الشهرية
هذه الفئه تعد من باقات الانترنت والمكالمات من فودافون، تستطيع تقسيم وحداتك ما بين استخدام النت وبين استهلاك مكالماتك. ويتم ذلك عن طريق كود خاص بتقسيم الباقات نتعرف عليها بعد قليل، وللاشتراك فيها اطلب الكود المتخصص وهو #060* أو *880*60# وبعدها اضغط علي مفتاح الاتصال لإكمال العملية بنجاح.

باقات فودافون فليكس الشهرية

أكواد واسعار باقات فودافون مكالمات فقط أو المكالمات والنت من ڤودافون فليكس
باقات فودافون الشهرية 2022

باقة فاميلي الشهرية ٨٠ جنيه
نظام فاميلى بيوفر لك باقه كبيرة وبتقدر تستفيد منها من خلال اضافة رقم معاك عشان نستفيد من العدد الخاص بالدقائق وبالفليكسات، وبتقدم هذه الباقة 3800 وحدة او فليكسايه او دقيقة. للاشتراك اطلب الكود #080* أو *880*80# وهنا تقدرتتكلم براحتك انت ورقم من العيلة.
باقة فاميلي الشهرية 100
والأن مع الباقة العائلية التي تمنحك 5100 فليكسات شهرياً، وزي ما انت عارف الفليكساية بدقيقتين للفليسكاوية، ولرقم فودافون العادي بفليكس واحد للدقيقة، الواتساب ببلاش طوال الشهر’ خاصية فليكس فاميلي، تقدر تضيف اجمالي عدد أفراد العيلة فردين، وعدد الوحدات لأفراد العيلة 500 دقيقة، للتحويل الي نظام فليكس 100 اطلب الكود #0100* الكُود يبدأ من النجمة وينتهي بالشباك، عرض ضعف الباقة متوفر لمدة ثلاثة شهور على الخطوط الجديدة، أما خدمة الفليكساويه فهي متاحة للعملاء الجدد والحاليين.
باقة فاميلي 150
باقة مكالمات 150 جنية؛ وهذه توفرلك 8000 وحدات شهرياً، والدقيقتين بتساوي 1 فليكس لأي رقم فلكيس، والدقيقة لأي شبكة اخري تساوي خمسة فليسكات، عموما بتقدر تضيف عدد اكبر من العيلة فى حالة اشتراكك في تلك  الباقه. والعدد هو 3 أفراد وعدد الدقائق 750 دقيقة، وكمان واتساب مجاناً طول الشهر ولتحويل لنظام فليكس 150 أطلب كود #0150*.
باقة فاميلي 200
باقات مكالمات فليكس 200 جنيه والتى تتيح ليك 12000 فليكسات لك ولعيلتك، يعنى استمتع بكم هذه الدقائق الا تقدر تضم معاك ثلاثة أفراد من العيله او أصدقائك، والحد الأقصي للاستخدام هو 750 وحدة، لتحويل الى باقات فليكس فاميلى 200 قم بالاتصال بالكود #0200* وانقر على اتصال.
باقات فودافون مكالمات 15 جنيه
تم ايقاف باقات حركات من فودافون بشكل نهائي بالنسبة للمشتركين الجدد، أما المشتركين الحاليين فيمكنهم تجديد الباقة بكل سهولة في مستمرة معهم هي وباقة حركات 25 جنيه.

باقات فودافون الاضافية الشهرية

بعد نفاذ رصيد باقتك يمكن تزويد الوحدات والفليسكات من خلال نظام باقات فودافون فليكس الإضافية، والتي توفر ثلاثة فئات من الباقات، ويمكن الاشتراك فيها اكثر من مرة في الشهر وبدون أي شروط مسبقة’ تابع معي الأن كيفية الاشتراك في الباقة الاضافية فودافون؟
باقة فودافون مكالمات اكسترا 3 جنيه
باقات اضافية من فودافون وتبدأ بتلك بباقة مكالمات 3 جنيه، وتتيح للمستخدم 60 من الوحدات والدقائق الإضافية، ويمكن استعمالها في المكالمات او الإنترنت او رسايل قصيرة، وللاشترك يمكن ان تطلب الكود #03*880*.
باقة مكالمات فودافون اكسترا 5 جنيه
في نظام باقات مكالمات اكسترا من فودافون بتمنحك 120 دقيقة تستخدمهم زى ما  أنت عاوز، ويمكنك طلب الاشتراك فى أنظمة فودافون الإضافية خمسة جنيهات من خلال الكود #05*880*.
باقة فودافون أكسترا 10 جنيه
هذا النظام من باقات المكالمات فودافون الإضافية بتقدم لكم 300 من الوحدات الاضافيه، ولطلب الإشتراك فى هذا النظام يمكنكم القيام بكتابة كود الباقات الإضافية وهو #010*880*.

باقات فودافون اليومية

نظام حركات 1 جنية اليومي
باقة يومية من فودافون بتمنحك 30 وحدة في اليوم تستخدمهم زى ما تحب. وتكلفة الدقيقة للشبكات التانيه بسعر 14 قرشاً، ويمكنكم الإشتراك عن طريق الكود الموحد وهو #1*880*.
نظام حركات 2 جنية اليومي
الباقة اليومية من فودافون بتوفرلك 60 دقيقة يومياً، وكمان 10 ميجابايت، ونظام المحاسبة للشبكات الآخري بـ 14 قرش للدقيقة. وللاشتراك قم بطلب الرمز التالي #2*880*.
نظام in اليومى فودافون
باقة in اليومية تتيح ليك 250 دقيقة، وإنترنت غير محدود طوال اليوم، اما الاتصال برقم اتصالات او اورنج  او وي فتكلفة الدقيقة بى 14 قرشا’ تقدر تشترك من خلال القيام بطلب #20* وسعر الإشتراك هو 2 جنية فقط لا غير.

باقات فودافون الأسبوعية

باقة المكالمات 2.5 جنيه
  • تمنحك تلك الباقة 100 فليكس لمدة ثلاثة أيام بحد أقصى للاشتراك اتصل بي 880.
باقة مكالمات 5 جنيه
  • تتيح هذه الباقة 120 وحدة فليكس ايضاً وتستخدم لثلاثة ايام وللاشتراك اطلب 880.
باقة مكالمات 10 جنيه
  • باقات اسبوعية فودافون مكالمات 10 جنيه ويبلغ سعتها 300 فليكس، هتقدر تقسمهم بين المكالمات والنت أو مكالمات فقط، تصلح لمدة 7 أيام.

باقات مكالمات المارد من فودافون

كود باقة المارد ب7 جنيه فودافون نت
  • قم بتجهيز كارت شحن واطلب هذا الكود #كود الشحن*1*858*.
كود تحويل الرصيد الي مارد 450 بعد الشحن
  • اشحن الكارت بهذه الطريقة #كود الشحن*2*858*.

الغاء باقات فودافون الشهرية

يمكنكم الغاء الإشتراك في باقات فودافون المشترك بها من خلال طلب كود مختصر والنقر علي اتصال والخطوات كالأتي:
  • ادخل الكود #880* واضغط على إتصل.
  • سيتم عرض قائمة من الخيارات اختر رقم ( 2 ) لتغيير خطة أسعارك.
  • من ثم النقر على خيار 2 للتحويل من باقة إلي اخري فودافون.
  • اختر النظام من بين انظمة فودافون الشهرية ويمكنك اختيار نظام ريح بالك كله بـ 14 قرش.
  • لتحويل نظام فودافون فليكس الي نظام ريح بالك اطلب الكود #14*880* ومتابعة الخطوات او الاتصال بخدمة العملاء على الأرقام الأتية.

الأسئلة الشائعة 

ما هو كود باقات فودافون فليكس؟
  • الكود الرئيسي لباقات مكالمات ونت فودافون هو #880*.
ما هي ارخص باقات فودافون للمكالمات الشهرية؟
  • ارخص باقة للمكالمات من فودافون هي باقة 25 جنيه وبتوفر 600 فليكس.
هل يمكنني تحويل فليسكات لرقم فودافون؟
  • نعم يمكنك تحويل فليكسات لفودافون اخر بحد أقصى 50% من حجم الباقة ويمكنك التحويل من خلال تطبيق فودافون.
ما هو كود تحويل الفليسكات؟
  • عن طريق كود #عدد الفليكسات*رقم الموبايل*880* وتكلفة تحويل 50 فليكس 50 قرش.
هل يمكنني تجديد باقات فودافون الشهرية قبل الميعاد؟
  • نعم يمكن ذلك من خلال الكود #225# ويتم تجديد باقتك بكل سهولة.
ما هو كود ترحيل الفليكسات المتبقية للشهر القادم؟
  • لا يوجد كود لترحيل الفليسكات المتبقية، ولكن يتم ترحيلها بشكل تلقائي عند التجديد في الموعد المحدد.
هل هناك كود لمعرفة المتبقي من الباقة في فودافون؟
  • الكود #60* الخاص بمعرفة استهلاك باقات مكالمات فليكسات.
هل يمكننى الغاء باقات فودافون الشهرية ؟
  • تقدر تقوم بإلغاء باقات فودافون من خلال الكود #880* والضغط على الاختيار رقم 0 لتغيير خطة الاسعار.
كود تشغيل النت من الباقة فودافون فلیکس؟
  • يعمل بشكل تلقائياً بدون استعمال اكواد مكالمات فودافون.
كود ايقاف النت من الباقة فودافون فلیکس؟
  • قم بإلغاء تفعيل بيانات الهاتف المحمول فقط.
كود تحديد استهلاك النت من باقات مكالمات شهرية فودافون؟
  • تقدر تقسم استخدام الدقائق والنت من خلال كود تحديد النت #23*880*.
هل هناك عروض باقات فودافون مكالمات؟
  • نعم يمكنك استخدام كود عروض مكالمات فودافون عن طريق طلب #365* أو الكود #880*.
ما هو رقم خدمة عملاء فودافون الباقات؟
  • يمكنك التواصل والتحدث مع ممثلي خدمة العملاء عن طريق الاتصال برقم 888 وان لم تصل لحل نهائياً لمشكلتك اتصل بالجهاز القومي لتنظيم الاتصالات على رقم 155.

اسئلة اخرى حول باقات فليكس الشهرية

  • ما هي باقات فودافون الشهرية؟
  • ايه احسن باقة فودافون؟
  • ازاي اعرف عروض باقات فودافون؟
  • ازاي اعمل باقه نت و مكالمات فودافون؟
  • كيف اختار الباقة المناسبة لك؟
  • باقه فليكس 45 بكام؟
  • ازاي اعمل باقه ب ٢٠ جنيه؟
  • ايه ارخص نظام فودافون؟
  • ما هو نظام فليكس ٤٥؟
  • ما هي افضل باقات الانترنت؟
  • ازاي اعمل باقه نت 015؟
  • ازاي اشترك في باقة فودافون 25؟
  • ازاي اشترك في باقة فليكس 70؟
  • ازاي احول الباقه ٣٥؟
  • ما هو نظام فليكس 30؟
  • باقه فليكس ٣٠ بكام؟
  • فليكس 25 بكام؟
  • من هو فليكس العشرين؟
  • فليكس ٥٠ بكام؟
  • اصغر باقة فودافون بكام؟
  • باقه ٢٧٠٠ فليكس بكام؟
  • ازاي اعمل باقه ب 3 جنيه؟
  • ما هي باقات فودافون واسعارها؟
  • ما الفرق بين الميجا والسوبر ميجا فودافون؟
  • كم سعر باقة 20 جيجا فودافون؟
  • باقه ٢٠٠٠ فليكس بكام؟
  • ازاي اعمل باقه شهريه؟

في الختام نكون قد انتهينا من موضوع شرح جميع أنظمة وباقات فودافون الشهرية وبالسعة التي توفرها، لا تتردد في ترك تعليق عن تجربتك في الباقات الخاصة بشركة فودافون.
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

crossorigin="anonymous">