القائمة الرئيسية

الصفحات

ازاى اعرف معايا رصيد كام فودافون، يمكنك معرفة رصيدك المتبقي بشكل مجاني عن طريق ادخال الكود التالي من ثم النقر على مفتاح الاتصال وستصلك رسالة بها تفاصيل رصيدك الحالي، دعونا الأن نتعرف على الكود المستخدم في عملية ازاى اعرف معايا رصيد كام فودافون.
ازاى اعرف معايا رصيد كام من فودافون
ازاى اعرف معايا رصيد كام من فودافون ببلاش 2023
  • كود معرفة المتبقي من الرصيد هو: #1*868*.
  • كود معرفة الرصيد بعد المكالمة هو: #9001*.
  • كود الغاء الخدمة  الخاصة بمعرفة الرصيد هو: #9000*.
  • ازاى اعرف معايا فلوس كام فودافون كاش: #13*9*.

ازاى اعرف معايا رصيد كام من فودافون بعد المكالمات

تختلفة الطرق التي توفرها شركة فودافون لعملائها لمعرفة الرصيد المتبقي بعد المكالمة؛ وتوفر أيضاً شركة فودافون للعملاء أسهل طريقة خاصة بمعرفة الرصيد بعد المكالمة فودافون شهريا، نقدم لكم كود مختصر لتشغيل خدمة معرفة الرصيد المتبقي بكل سهولة ويسر’ ويمكنك بعد تفعيل معرفة الوحدات المتبقية التعرف على المتبقي من الرصيد بعد كل مكالمة من فودافون، ويمكن تشغيل الخدمة من خلال استخدام الكود: *9001# من ثم النقر على مفتاح الإتصال وسيتم تفعيل خاصية معرفة رصيدك المتبقى بعد كل المكالمات.


ازاي اعرف معايا رصيد كام فودافون 2021
هذا الكود يوفر لك الخدمة بشكل مجاني، وبعد إدخال الكود يتم ارسال رسالة نصية تحتوي على باقي الرصيد المتبقي من فودافون؛ وتبلغ قيمة هذه الرسالة 1 قرش، وفي حالة الرغبة في الاشتراك في خدمة معرفة الرصيد من فودافون بعد المكالمة شهريا عن طريق الكود #9009* ويتم خصم 2 جنية شهريا.

طريقة الغاء خدمة معرفة الرصيد فودافون

يمكنكم الغاء الخدمة الخاصة بمعرفه رصيدي بعد المكالمة شهريا من خلال الكود الموحد #9000* من ثم الضغط على زر الإتصال لإلغاء خدمة معرفة المتبقي من الرصيد بعد المكالمة شهريا.

ازاي اعرف معايا رصيد كام فودافون كاش

  • تستطيع التعرف على جميع التفاصيل من خلال الكود #13*9* مجانا.

حل مشكلة عدم ظهور رسالة الرصيد فودافون

يمكنك حل مشلكة عدم وصول رسالة بتفاصيل الرصيد عن طريق كتابة الكود المخصص لحل المشكلة وهو #550*.

ازاى اعرف رصيدى كام فودافون

تمكنك الشركة من كيف اعرف معايا رصيد كام من فودافون بعد إنتهاء المكالمة من خلال الاتصال بالخدمة الصوتية أو الإستعانة بالكود المخصص وهو: *322# ثم اتصل وسوف تصلك رسالة بها قيمة رصيدك المتبقي، سعر الخدمة 50 قرشاً.

ازاى اعرف رصيد فودافون عن طريق خدمة الرد الآلي

يتمكن العميل من معرفة رصيده المتبقي من فودافون بعد المكالمة عن طريق إدخال الكود؛ أو الاتصال على رقم خدمة فودافون الآلية على رقم 868 أو عبر التواصل مع خدمة عملاء فودافون علـ 888، بعد ذلك بيتم إعلامك بقيمة الرصيد المتوفر بعد المكالة للاجابة عن سؤال ازاى اعرف معايا رصيد كام فودافون.

معرفة الوحدات المتبقية فودافون بعد كل مكالمة

كما ذكرنا انه بإمكانك الاشتراك شهريا بإستعمال الكود *9001# أو من خلال الاتصال بي 868.

طريقة ازاي تعرف رصيدك فودافون

تمنحك شركة فودافون خيار إمكانية معرفة الرصيد مجانا وبدون تكلفة، هذه الطريقة لا تحتاج إلي أرقام أو اكواد مخصصة لمعرفة الرسيد من فودافون بعد المكالمة شهريا؛ وذلك عن طريق معرفة رصيد فودافون مجانا عبر استخدام أو تحميل تطبيق أنا فودافون من خلال متجر التطبيقات، من ثم أدخل على التطبيق وقم بالتسجيل عليه من خلال رقم فودافون خاص بك، ثم انقر على خدمة معرفة رصيدي بعد المكالمات،  لـ ازاى اعرف معايا رصيد كام فودافون.

كيف اعرف رصيد الباقة فودافون

يستطيع المستخدم الاستعلام عن الفليكسات المتبقية بعد المكالمة بإستخدام الكود *60# مجانا، أما في حالة الرغبة في الاستعلام عن الميجابايتس المتبقية فودافون اطلب كود *2000# من ثم تابع التعليمات.

بذلك نكون قد انتهنيا من موضوع " ازاى اعرف معايا رصيد كام فودافون " يمكنك المشاركة في التعليقات لتقييم تجربتك في استخدام الكود الخاص بازاى تعرف رصيد فودافون مصر، كما يمكنك الاتصال بـ خدمة عملاء فودافون على رقم 888 بتكلفة خمسين قرش.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

crossorigin="anonymous">