القائمة الرئيسية

الصفحات

افضل طريقة لمعرفة رصيد فودافون مجانا 2023

افضل طريقة لمعرفة رصيد فودافون مجانا 2023
افضل طريقة لمعرفة رصيد فودافون مجانا 2023

افضل طريقة لمعرفة رصيد فودافون، تمتاز شركة فودافون بأنها من أكبر شركات الاتصال فى السوق حاليا لذلك تسعى دائما لتوفير أكبر عدد من الخدمات والتسهيلات لتلبية رغبة عملائها ،وذلك لعام 2023 الحالى ومن ضمن هذه الخدمات خدمة الاستعلام عن الرصيد فودافون كاش

من الأن تصاعدا أصبح معرفة رصيد شبكة فودافون لا يمثل أى صعوبة لديك كل ما هو عليك هتطلب أكواد فودافون معينة الخاصة بشركة فودافون وهيتم تلبية طلبك بكل سلاسة. حان الوقت للتعرف على كيفية معرفة الرصيد بعد الإنتهاء من كل مكالمة.

كود معرفة الرصيد

قم  بكتابة كود  #9001*  على هاتفك الجوال، وهى خدمة ببلاش بمعنى أنك لم تخسر اى مبلغ من  رصيد من فودافون، ولكن سعر الرسالة التى ستصلك بعد الانتهاء من كل مكالمة ستكلفك قرش واحد.

لو عايز تشترك فى خدمة معرفة الرصيد شهريا هيكلفك الأمر 1جنيه فقط، إذا أردت أن تستعلم عن المتبقي من رصيدك، لابد من معرفة كود الإستعلام عن الرصيد، سنتعرف عليه بعد قليل ولكن تابع المقال للنهاية.
يمكنكم متابعة مقال كود تجديد الباقة من فودافون.

كود الاستعلام عن الرصيد فودافون

بالتأكيد معرفة رصيد شركة فودافون من النت متاح أيضاً هذا الأمر، لكن عبر أكواد لفودافون مختلفة تانية، تلبى طلبك فى معرفة الرصيد المتبقي أو أى خدمة تانية تم أضافتها من قبل  شركة فودافون، مثل خدمة سلفني شكرا أو خدمة كلمني،او خدمة ارسال الفلوس واستقبالها المعروفة فى السوق باسم خدمة “فودافون كاش”، بالطبع كل تلك الخدمات ببلاش، هنتكلم بالتفصيل الآن عن جميع أكواد معرفة رصيد شريحة فودافون مجانا.

استعلام عن رصيد الباقة فودافون

يمكنك استخدام كود معرفة تفاصيل استهلاك الرصيد فودافون أو خدمة اشرحلى رصيدي فودافون والمتبقي من الفليكسات من خلال الكود #1*868* من ثم النقر علي زر الإتصال لمعرفة تفاصيل المتبقي من الرصيد.

خدمة عملاء فودافون

لطلب خدمة عملاء فودافون إتصل بي هذا الرقم 888 أو من أى تليفون أرضى على 16888، لتحويل الرصيد اتصل بي رقم 868 أو 868*868*2* رقم الهاتف* المبلغ المراد تحويله #، لو أحببت أن تستعلم عن أخر رقم حاول الاتصال بك وعايز اعرف أخر رقم  رن عليك اتصل *150#.

لتفعيل خدمة اكسبريس اتصل 888# ،لو عايز تنبسط  وتضع كول تون من فودافون اتصل *055، لو عايز تعرف كود الأغنية # أو الاتصال ب 5555.

لو محتاج خدمة أبيض وأسود من فودافون اتصل على الرقم 5040 ولو حبيت تلغيها  اطلب *5041*31#.
لو عايز تضيف اى رقم لخدمة أبيض وأسود  اكتب  5041 الرقم #وقم بالاتصال وسيتم تفعيل ذلك فى التو.
لو عايز تعرف أكثر عن أكواد تجديد باقات فودافون ،أة كود تشغيل غيرها من تسهيلات فودافون وخدماتها ،وتقدر انت كعميل لدى فودافون تطلبها بشكل مباشر من موقع مفاتيح 77.

معرفة الرصيد المستلف من فودافون  مجانا

خدمة استلاف الرصيد من فودافون تعتبر خدمة من خدمات فودافون التى توفرها شركة فودافون إذا تم نفاذ رصيدك ،وتتيح لك استلاف بقيمة 12 جنبه ،وللا ستمتاع بتلك الخدمة لابد أن يكون الخط لديك له مدة معك لا تقل عن شهرين. الرائع فى تلك الخدمة تقدر تستخدمها أكثر من مرة خلال اليوم بالكامل، والأروع إذا كنت تستلفت من أجل الاستخدام على الأنترنت ستوفر لك شركة فودافون فرصة استلاف  لتصل قيمته ل32 جنيه، للاستمتاع بتلك الخدمة بكود *3#.
  • لمعرفة الرصيد المستلف من فودافون اتصل ب *60*0#.

معرفة رصيد فودافون كاش

معرفة رصيد في فودافون كاش
معرفة رصيد في فودافون كاش
خدمة فودافون كاش من شركة فودافون، تعتبر خدمة وطريقة ممتازة لارسال واستقبال الفلوس من خلال الموبايل داخل مصر، لو عايز تشترك فى الخدمة فقط من خلال رقم البطاقة القومى الخاص بك  وذلك لتحقيق معايير الضمان لك والشركة كذلك لتشغيل الخدمة قم فقط بالاشتراك فى الخدمة  برقمك القومى وستصلك فى التو رسالة الاشتراك والطلب منك بكتابة رقم سرى خاص بك.

من خلال تلك الخدمة تستطيع إرسال مبلغ بقيمة. 10ألاف جنيه  للطرف المستقبل ،اذا أردت أن تسحب لا تستطيع سحب أكثر من 6 ألاف جنيه فقط فى كل مرة ،ومرة واحدة  فى اليوم سيتم خصم 10% من قيمة المبلغ إلى محتاجه.

لمعرفة رصيد محفظة فودافون كاش مجانا  اتصل ب #13*9*، وبذالك نكون قد انتهينا من موضوع ازاى استعلم عن رصيد فودافون، يمكنك مشاركة هذا الموضوع علي مواقع التواصل الاجتماعي حتي تعم الفائدة علي الجميع من خلال هذه المشاركة.

اكواد معرفة الرصيد فودافون وخدمات آخرى

اكواد فودافون لمعرفة الرصيد وخدمات أخرى، هذه الأكواد يستفيد منها عملاء شركة فودافون بي أقصي إستفادة.
  1. شحن كارت فودافون اتصل بالكود #الرقم*858*.
  2. كود تحويل المكالمات فودافون #الرقم المراد تحويل المكالمات إليه *67*.
  3. تفعيل خدمة التجوال اطلب الكود # 5*888*.
  4. كود خدمة كلمنى شكراً لشبكات أخرى بالكود التالى #الرقم *506*.
  5. لمعرفة رقم PUK لرقم الهاتف اطلب #الرقم *888*.
  6. سلفني شكراً من فودافون اطلب # 3*868*.
  7. تشغيل خدمات الموبايل انترنت فودافون اطلب # 4*888*.
  8. معرفة عدد الفليكسات المستهلكة والمتبقية من فودافون اطلب # 60*.
  9. خدمه كلمني شكراً اطلب # الرقم *505*.
  10. تجديد باقة فودافون المكالمات بالكود التالى # 225*.
  11. لمعرفة رصيدك من فودافون اطلب # 1*868*.
  12. تشغيل خاصية انتظار المكالمات اطلب # 43*.
  13. خدمة تحويل الرصيد لرقم أخر اطلب #رقم الموبايل * 2*868*.
  14. لمعرفة رقم فودافون اطلب # 878*.
  15. لمعرفة التاريخ والساعة اطلب # 100*.
  16. للإستعلام عن آخر رقم حاول الإتصال بك استخدم الكود المختصر # 150*.
  17. تشغيل خدمة الاحتفاظ بالمكالمات الفائتة اطلب # 3*888*.
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

crossorigin="anonymous">